Alle innlegg

  • Kundeservice og Support
    Kundeservice og Support

    Jeg er dedikert til prinsippet om «E+1» (Expectations + 1) – Alltid å strebe etter å yte service som overgår forventningene. Dette innebærer å levere enestående service ved å proaktivt ta tak i henvendelser, løse problemer og oppfylle kundebehov for ikke bare å innfri, men overgå forventningene deres. Enestående kundeservice er hjørnesteinen i enhver suksessfull […] les mer…

  • Styrken ved forenkling
    Styrken ved forenkling

    Realityprogrammer som «Hells Kitchen», «Hellstrøm Rydder Opp», «Bar Rescue», «Rydderevulusjonen» og «Synnøve Rydder Opp» har fengslet seere over hele verden med sine forvandlinger av bedrifter i trøbbel og personer som trenger å lære seg å ta kontroll over eget rot. Jeg ser disse realityprogrammene som en verdifull kilde til læring i stedet for å bare […] les mer…

  • Kundefokus i sentrum
    Kundefokus i sentrum

    Innen salg finnes det et hav av metoder, strategier, tilnærminger og ikke minst selgertyper. De to vanligste selgertypene vi snakker om defineres enten som å være en «hunter» eller en «farmer». Hvordan jeg blir en pålitelig partner for mine kunder Jeg har jobbet med salg og salgsstøtte i over 15år og alltid trodd på at […] les mer…

  • Slik gjør du produktet til en suksess
    Slik gjør du produktet til en suksess

    Det er viktig å huske at brukervennlighet og tilgjengelighet er en kontinuerlig prosess. Bedrifter må være villige til å tilpasse seg endrede brukerbehov og teknologiske fremskritt for å sikre at produktene og tjenestene deres forblir enkle å kommunisere med, bruke, selge og kjøpe. les mer…