-
Kundeservice og Support
Jeg er dedikert til prinsippet om «E+1» (Expectations + 1) – Alltid å strebe etter å yte service som overgår forventningene. Dette innebærer å levere enestående service ved å proaktivt ta tak i henvendelser, løse problemer og oppfylle kundebehov for ikke bare å innfri, men overgå forventningene deres. Enestående kundeservice er hjørnesteinen i enhver suksessfull […] les mer…
-
Styrken ved forenkling
Realityprogrammer som «Hells Kitchen», «Hellstrøm Rydder Opp», «Bar Rescue», «Rydderevulusjonen» og «Synnøve Rydder Opp» har fengslet seere over hele verden med sine forvandlinger av bedrifter i trøbbel og personer som trenger å lære seg å ta kontroll over eget rot. Jeg ser disse realityprogrammene som en verdifull kilde til læring i stedet for å bare […] les mer…
-
Kundefokus i sentrum
Innen salg finnes det et hav av metoder, strategier, tilnærminger og ikke minst selgertyper. De to vanligste selgertypene vi snakker om defineres enten som å være en «hunter» eller en «farmer». Hvordan jeg blir en pålitelig partner for mine kunder Jeg har jobbet med salg og salgsstøtte i over 15år og alltid trodd på at […] les mer…
-
Slik gjør du produktet til en suksess
Det er viktig å huske at brukervennlighet og tilgjengelighet er en kontinuerlig prosess. Bedrifter må være villige til å tilpasse seg endrede brukerbehov og teknologiske fremskritt for å sikre at produktene og tjenestene deres forblir enkle å kommunisere med, bruke, selge og kjøpe. les mer…