
Event ROI
Denne artikkelen gir en praktisk tilnærming til hva arrangement-ROI er, hvorfor det er viktig, og hvilke metoder og verktøy som kan brukes for å måle det.
Budskap betyr ingenting hvis det ikke treffer. I denne kategorien finner du tanker om historiefortelling, målgrupper, posisjonering og hvordan vi kommuniserer for å skape ekte tilknytning.
Denne artikkelen gir en praktisk tilnærming til hva arrangement-ROI er, hvorfor det er viktig, og hvilke metoder og verktøy som kan brukes for å måle det.
Gjennom årene har jeg hatt gleden av å oppleve eventer både som publikum og som utstiller, og har fått et unikt innblikk i hva som fungerer, og hva som kan være utfordrende.
Visste du at 55 % av kundene ønsker å samhandle med bedrifter via meldingsapper for å få raskere service? En chatbot kan svare på forespørsler i løpet av sekunder – noe som gir kundene en betydelig raskere opplevelse enn ventetid på telefon eller e-post.
Hvorfor ønsker vi oss alltid det vi ikke kan få? Dette er kjernen i en eksklusivitetsstrategi – en metode der selskaper bevisst begrenser tilgang til produkter eller tjenester for å øke etterspørselen og styrke merkevaren.
Tenk deg å tjene penger mens du sover, bare ved å dele lenker! Det høres nesten for godt ut til å være sant, men det er realiteten for mange affiliate markedsførere.
Hva om vi tok et skritt tilbake og lot tomrommet spille en rolle? Hva om stillhet og rom kunne bli like kraftfulle som ordene og bildene vi fyller dem med?
Ved å bruke historiefortelling i markedsføring kan merkevarer skape varige bånd med sine kunder, og i mange tilfeller gjøre merkevaren til en del av kundenes egne liv og fortellinger.
Mange bedrifter fokuserer på sine egne mål og glemmer noen av de mest grunnleggende. Her er noen av de viktigste tingene mange glemmer å tenke på i business – og hvorfor de kan være forskjellen mellom suksess og fiasko.
Visste du at hjernen vår tar beslutninger opptil 10 sekunder før vi er bevisste på dem? Det er som om hjernen vår allerede har gjort jobben for oss, mens vi sitter der og tror vi er i kontroll!