Kategori Markedsføring og budskap

Budskap betyr ingenting hvis det ikke treffer. I denne kategorien finner du tanker om historiefortelling, målgrupper, posisjonering og hvordan vi kommuniserer for å skape ekte tilknytning.

anbefalingsstrategi,customer incentives,customer referral,insentiver,kundereferanser,loyalty,organic growth,organisk vekst,referanseprogram,følg opp,kultur for anbefalinger,tilpass insentivene,evaluer og juster,Dette er anbefalingsmarkedsføring

Dette er anbefalingsmarkedsføring

Anbefalingsmarkedsføring er en av de mest effektive strategiene for å bygge en virksomhet, særlig for oppstartsbedrifter. Ved å oppmuntre kunder til å anbefale deg til venner, familie eller kolleger, kan du dra nytte av personlig og troverdig reklame – noe som ofte har større gjennomslagskraft enn tradisjonelle markedsføringsmetoder.

Fredag den 13.

For noen er Fredag den 13. en lykkedag, mens for veldig mange andre er denne dagen sett som en en ulykkesdag. Dette er en forestilling som oppsto ved å kombinere to separate overtroer: Tallet 13 som i mange kulturer symboliserer ulykke, og fredagen som historisk har vært assosiert med dårlig nytt innen kristendommen. Uansett om du selv tror på overtro…

Direkte markedsføring

Direkte markedsføring gjennom fysiske materialer som postkort, kataloger eller brosjyrer er ikke død selv om den digitale verdenen har overtatt mye av markedsføringen. Faktisk kan fysisk markedsføring fortsatt være en veldig effektiv metode, spesielt når den brukes i kombinasjon med digitale teknikker. Selv om digitale markedsføringskanaler som e-post, sosiale medier og annonsering på nettet har blitt svært populære, er det…